|
Select Menu
|
|
MGMG520 | Consumer Behavior |
| พฤติกรรมผู้บริโภค |
| BELONG TO | Faculty of Management, |
| CREDIT | 3 (3-0-6) |
| COURSE STATUS: | OPEN OTHER INFORMATION | | |
|

| | | | | 01 | | Tue | 18:00-21:00 | Room501 | CMMU | C | 30 | 20 | 10 | W | | | | | | Instructor: | Assoc.Prof.Dr.Randall M.Shannon | | | | Final Exam: | |  | | | | | | 01 | | Sun | 13:30-16:30 | Room503 | CMMU | C | 30 | 23 | 7 | W | | | | | | Instructor: | Assoc.Prof. Dr.Khanyapuss Punjaisri | | | | Final Exam: | |  |
| Course Description ความหลากหลายของพฤติกรรมผู้บริโภค การวิจัยผู้บริโภค การแบ่งกลุ่มทางการตลาดการจูงใจผู้บริโภค บุคลิกภาพและพฤติกรรมผู้บริโภค การรับรู้ของผู้บริโภค การเรียนรู้ทัศนคติ และพฤติกรรมผู้บริโภค อิทธิพลที่มีต่อพฤติกรรมผู้บริโภค กลุ่มอ้างอิงและครอบครัว ระดับชั้นทางสังคม อิทธิพลของวัฒนธรรม วัฒนธรรมย่อย วัฒนธรรมข้ามชนิดและระดับชั้นทางสังคม ต่อพฤติกรรมของผู้บริโภค การแพร่ของนวัตกรรมที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภค
Variations in consumer behavior, consumer research, market segmentation, consumer motivation, consumer behavior and personality, consumer perception, learning about customer behaviors and attitudes, influences on consumer behavior, reference group and family, social class, culture, cross culture, sub-cultures and social class influences, innovation diffusion influencing on consumer decision making
REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
| |
|
|
 
|
|