Select Menu

MGMG532Research Methodology in Marketing
วิทยาระเบียบวิธีวิจัยทางการตลาด
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 1 / 2023 

 International Program
MM- ENG
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  00 RECORD NOT FOUND110W  
Instructor:
Final Exam:
REMARK: (Only outbound exchange student)
  88 Wed18:00-21:00Room503CMMUC301812W  
Instructor: Assoc.Prof. Dr.Chanin Yoopetch
Final Exam:
Course Description
ระเบียบวิธีการรวบรวมสารสนเทศทางการตลาดจากผู้บริโภคหรือตลาดธุรกิจ การรู้เห็นปัญหา การออกแบบการวิจัย การออกแบบสอบถาม และการรวบรวมข้อมูลเพื่อทำให้ได้สารสนเทศที่มีคุณค่าสูงสุด วิธีทางสถิติและซอฟแวร์คอมพิวเตอร์สำหรับการวิเคราะห์ข้อมูล

Marketing information collection methodology from consumer or business markets, problem recognition, research design, questionnaire design, and data collection in order to maximize the value of information, statistical methods and computer software for data analysis

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th