Select Menu

MGMG574Brand Strategy
กลยุทธ์ตราสินค้า
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 3 / 2022 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Mon18:00-21:00Room606CMMUC25232W  
Instructor: Aj.Chokchai Na ranong
Final Exam:
Course Description
แนวคิดการสร้างตราสินค้า การพัฒนาตราสินค้า การวางตำแหน่งตราสินค้า การสื่อสารผ่านตราสินค้า การสร้างความแตกต่างสำหรับสินค้าและบริการด้วยตราสินค้า การสร้างความเชื่อมโยงของตราสินค้าและภาพลักษณ์ของตราสินค้า กลยุทธ์ที่เกี่ยวข้องกับการสร้างตราสินค้า การสร้างความภักดีและความเที่ยงธรรมต่อตราสินค้า

Branding concept, brand development, brand positioning, communications through brand, building product and service differentiations by branding, creating brand relevance and brand image, strategy related to brand, building brand loyalty and brand equity

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th