Select Menu

MGMG567Entrepreneurial Marketing
การตลาดสำหรับผู้ประกอบการ
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 3 / 2022 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Tue18:00-21:00Room904CMMUC19163W  
Instructor: Dr.Krisakorn Sukavejworakit
Final Exam:
Course Description
การตรวจสอบถึงความท้าทายที่มีลักษณะเฉพาะในการทำตลาดสำหรับธุรกิจใหม่ พัฒนาทักษะการตลาดพื้นฐานสำหรับผู้ประกอบการและการเป็นผู้นำในธุรกิจใหม่ในตลาดโลก การวิจัยตลาดเพื่อเข้าใจความต้องการของลูกค้ากลุ่มเป้าหมาย การวางตำแหน่งทางการตลาด การกำหนดราคา การวางแผนในการวางตลาดสินค้าหรือบริการสำหรับธุรกิจใหม่

Investigating the unique challenges of marketing new ventures, the basic entrepreneurial marketing skills for launching and leading a new high growth ventures in the global marketplace. Market research for understanding needs of target markets, identify market positioning, pricing determination, marketing plan for new products or services launch

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th