Select Menu

MGMG585Strategic Brand Management
กลยุทธ์ในการจัดการตราสินค้า
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 3 / 2022 

 International Program
MM- ENG
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Wed18:00-21:00Room501CMMUC302010W  
Instructor: Assoc.Prof. Dr.Khanyapuss Punjaisri
Final Exam:
Course Description
ความหมายของตราสินค้า หลักการความเที่ยงธรรมของตราสินค้า การสร้างตราสินค้าใหม่ ความรู้ของลูกค้าเกี่ยวกับความเที่ยงธรรมของตราสินค้า เอกลักษณ์เฉพาะและตำแหน่งของสินค้า การสร้างรูปแบบพื้นฐานของตราสินค้า การเลือกองค์ประกอบของตราสินค้า ตราสินค้าและกลยุทธ์การตลาด การใช้แผนสำรอง การจัดระบบตราสินค้าตามระดับขั้น การจัดการตราสินค้าและการขยายตราสินค้าสู่โลกยุคโลกาภิวัตน์

The meaning of brand, the concept of brand, equity building a new brand, customer knowledge brand equity identity and positioning, creating a brand platform, choosing brand elements branding and marketing strategy, using secondary associations brand hierarchy and project feedback managing brands overtime, revitalization managing brand overtime, brand extension and globalization

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A