Select Menu

MGMG644Digital Marketing
การตลาดดิจิทัล
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 3 / 2022 

 International Program
MM- ENG
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  00 RECORD NOT FOUND110W  
Instructor:
Final Exam:
REMARK: (Only outbound exchange student)
  01 Thu18:00-21:00Room503CMMUC30300W  
Instructor: Aj.Murtaza Haider
Final Exam:
Course Description
วิธีการวางแผนจัดการ การดำเนินการสนับสนุนการตลาดที่ประสบความสำเร็จด้วยระบบ ดิจิทัล วิธีการสร้างตราสินค้า การสร้างยอดขายโดยใช้เทคนิคดิจิทัล การค้นหาตลาด โฆษณาผ่านจดหมายอิเล็คทรอนิคส์ สื่อสังคมและมือถือ

Plan, manage and execute successful digital marketing campaigns, build brands and generate sales using digital techniques , search marketing, online display advertising, email marketing, social media and mobile

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th