Select Menu

MGMG529Marketing Communication in the Digital Era
การสื่อสารการตลาดในยุคดิจิทัล
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 1 / 2023 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Tue18:00-21:00Room602CMMUC33294W  
Instructor: Dr.Pirayut Pattanayanont
Final Exam:
Course Description
ทฤษฎีพื้นฐานด้านการสื่อสารการตลาดและการประยุกต์เครื่องมือการสื่อสารการตลาดในยุคดิจิตอล พัฒนาการของรูปแบบเครื่องมือสื่อสารในแบบดั้งเดิม การโฆษณา ประชาสัมพันธ์ การตลาดทางตรง การส่งเสริมการขายรูปแบบต่างๆ เครื่องมือสื่อสารใหม่ๆ ในยุคดิจิตอล ที่เหมาะสมกับพฤติกรรมผู้บริโภคในปัจจุบัน

Digitized Marketing Communication, fundamental communication theories, application of marketing communication tools ranging from tradition ones, advertising, public relation, direct marketing, promotion to the social media and digital communication tools in order to match with the today customers

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th