Select Menu

MGMG753Omni-Channel Retail Management
การจัดการธุรกิจค้าปลีกออมนิแชนแนล
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 1 / 2023 

 International Program
MM- ENG
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Sat09:00-12:00Room605CMMUC301416W  
Instructor: Asst.Prof.Dr.Boonying Kongarchapatara
Final Exam:
Course Description
การออกแบบและการจัดการธุรกิจค้าปลีก ที่ครอบคลุมการพัฒนาการของธุรกิจค้าปลีกออฟไลน์ ออนไลน์ และออมนิแชนแนลที่มีต่อผู้บริโภค การศึกษาแนวคิดและการปฏิบัติของธุรกิจค้าปลีกออมนิแชนแนล กลยุทธ์การค้าตลาดค้าปลีก การจัดการการเงินธุรกิจค้าปลีก การบริการรวมถึงการบริหารทรัพยากรบุคคลในธุรกิจค้าปลีก การกำหนดกลยุทธ์เพื่อความได้เปรียบในการแข่งขันอย่างยั่งยืนสำหรับธุรกิจค้าปลีกออมนิแชนแนล

The design and management of retail business, covering the evolving modes of interaction between offline, online, and omni-retailers and consumers; practical issues and concepts of omni-channel retail business, retail marketing strategy, retail financial management, and retail services, as well as the management of retail human resources; the sustainable competitive advantage strategies for omni-channel retail business

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th