|
Select Menu
|
|
MGMG541 | Seminar in Marketing |
| สัมมนาทางการตลาด |
| BELONG TO | Faculty of Management, |
| CREDIT | 3 (3-0-6) |
| COURSE STATUS: | OPEN OTHER INFORMATION | | |
|
 THIS COURSE IS NOT OPEN Semester2 / 2023 OR Data is in progress. | Course Description การสัมมนาโดยการนำกรณีศึกษามาวิเคราะห์กับทฤษฎีทางการตลาด หัวข้อการตลาดเทคโนโลยี วัฒนธรรมการบันเทิงและการตลาด การตลาดการกีฬา วัฒนธรรมการบริโภคและการตลาด การสอบถามตามบริบทและประสบการณ์ผู้บริโภค การสร้างแนวคิดนวัตกรรม
Seminars by using case studies to apply marketing theory and model; the seminar topic, technology marketing, entertainment culture and marketing, sports marketing, culture consumption and marketing, contextual inquiry and consumer experience, creating an innovation mindset
REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
| |
|
|
 
|
|