Select Menu

MGMG573Retail Marketing
การตลาดค้าปลีก
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 1 / 2023 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Wed18:00-21:00Room606CMMUC24204W  
Instructor: Asst.Prof.Dr.Boonying Kongarchapatara
Final Exam:
Course Description
การตลาดสำหรับการค้าปลีกและกลยุทธ์การขายปลีก การบริหารร้านค้าแบบมีหน้าร้านและไม่มีหน้าร้าน การวิเคราะห์ตลาดการค้าปลีก การวิเคราะห์พฤติกรรมของผู้ซื้อ การบริหารหมวดหมู่สินค้า การจัดแผนผังร้านค้าและการสร้างภาพทัศน์ร้านค้า การวิเคราะห์ผลกำไร ขาดทุนของร้านค้าปลีก การตลาดทางตรง และการขายตรง

Retail marketing and retail strategies, management of store and non-store retailing, retail analysis, shopper behavior analysis, category management, managing store layout and store visibility, store’s profit and loss analysis, direct marketing, direct Selling

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A