|
Select Menu
|
|
MGMG567 | Entrepreneurial Marketing |
| การตลาดสำหรับผู้ประกอบการ |
| BELONG TO | Faculty of Management, |
| CREDIT | 3 (3-0-6) |
| COURSE STATUS: | OPEN OTHER INFORMATION | | |
|
 THIS COURSE IS NOT OPEN Semester2 / 2023 OR Data is in progress. | Course Description การตรวจสอบถึงความท้าทายที่มีลักษณะเฉพาะในการทำตลาดสำหรับธุรกิจใหม่ พัฒนาทักษะการตลาดพื้นฐานสำหรับผู้ประกอบการและการเป็นผู้นำในธุรกิจใหม่ในตลาดโลก การวิจัยตลาดเพื่อเข้าใจความต้องการของลูกค้ากลุ่มเป้าหมาย การวางตำแหน่งทางการตลาด การกำหนดราคา การวางแผนในการวางตลาดสินค้าหรือบริการสำหรับธุรกิจใหม่
Investigating the unique challenges of marketing new ventures, the basic entrepreneurial marketing skills for launching and leading a new high growth ventures in the global marketplace. Market research for understanding needs of target markets, identify market positioning, pricing determination, marketing plan for new products or services launch
REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
| |
|
|
 
|
|