|
Select Menu
|
|
MGMG723 | New Product and Platform Development |
| การพัฒนาผลิตภัณฑ์และรูปแบบธุรกิจใหม่ |
| BELONG TO | Faculty of Management, |
| CREDIT | 3 (3-0-6) |
| COURSE STATUS: | OPEN OTHER INFORMATION | | |
|
 THIS COURSE IS NOT OPEN Semester1 / 2023 OR Data is in progress. | Course Description การบริหารจัดการและเทคนิคการวิเคราะห์เพื่อการออกแบบและบริหารจัดการสินค้าบริการใหม่ๆ การวิเคราะห์ตลาด การพัฒนาแนวคิดและรูปแบบในการเข้าสู่ตลาด การปรับแนวคิดและรูปแบบตามความต้องการของลูกค้า การเลือกแนวคิดเกี่ยวกับผลิตภัณฑ์และรูปแบบธุรกิจ และการพัฒนาส่วนประสมทางการตลาดสำหรับสินค้าบริการหรือรูปแบบธุรกิจใหม่ๆ วิธีการทดสอบตลาดและวิธีการบริหารวงจรผลิตภัณฑ์
Essential management and analytical techniques in designing and managing new products and services; entry market analysis, concept and platform development for entering to the market; concept and platform adjustment to customer need and desire; product and platform selecting; marketing mix development for new product, concept and platform testing, and life cycle management
REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
| |
|
|
 
|
|