Select Menu

MGMG563Industry Strategy and Global Competition
กลยุทธ์อุตสาหกรรมและการแข่งขันระดับโลก
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 1 / 2023 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Wed18:00-21:00Room602CMMUC30291W  
Instructor: Aj.Karuna Aksaravut
Final Exam:
Course Description
การวิเคราะห์โครงสร้างอุตสาหกรรม กลยุทธ์ในการแข่งขันของอุตสาหกรรม กรอบในการวิเคราะห์คู่แข่งขัน กลยุทธ์เพื่อใช้กับลูกค้าและผู้จัดหาวัตถุดิบ กลยุทธ์การแข่งขันสำหรับอุตสาหกรรมเกิดใหม่ อุตสาหกรรมที่เจริญเต็มที่และอุตสาหกรรมที่ถดถอย การวิเคราะห์เชิงกลยุทธ์สำหรับการรวมกิจการและการเข้าสู่ธุรกิจใหม่ การวิเคราะห์แนวโน้มของอุตสาหกรรมในกระแสโลกาภิวัตน์ การเคลื่อนไหวเชิงกลยุทธ์ในตลาดโลก กลยุทธ์สำหรับการดำเนินธุรกิจในภูมิภาคต่างๆ การวิเคราะห์และประเมินกลยุทธ์ระดับโลก

The structural analysis of industries, competitive industry strategies, a framework for competitor analysis, strategy forward buyers and suppliers, competitive strategy in emerging industry, competitive strategy in maturity industry, and competitive strategy in declining industry, the strategic analysis of integration and entering into new businesses, Global competition and strategy, the analysis of industry globalization trend, regional strategy, analysis and evaluation of global strategy

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A




  
สกอ. | กยศ. | ศมส. | Runahead | Vision Net Co.Ltd. | 
Powered by Vision Net, 1995 - 2011   Contact Staff : cmWebmaster@diamond.mahidol.ac.th