|
Thai Program | |||||||||||||
MM- THAI - PARTTIME | |||||||||||||
SECTION | Date | TIME | ROOM | BUILDING | STUDY | SEAT(Total-Taken-Left ) | category | ||||||
99 | Sat | 13:30-16:30 | Room305 | CMMU | C | 36 | 33 | 3 | W | ||||
Instructor: | Aj.Papan Theeraborwornrat Asst.Prof.Dr.Boonying Kongarchapatara | ||||||||||||
Final Exam: | |||||||||||||
![]() |
Course Description การสัมมนาโดยการนำกรณีศึกษามาวิเคราะห์กับทฤษฎีทางการตลาด หัวข้อการตลาดเทคโนโลยี วัฒนธรรมการบันเทิงและการตลาด การตลาดการกีฬา วัฒนธรรมการบริโภคและการตลาด การสอบถามตามบริบทและประสบการณ์ผู้บริโภค การสร้างแนวคิดนวัตกรรม Seminars by using case studies to apply marketing theory and model; the seminar topic, technology marketing, entertainment culture and marketing, sports marketing, culture consumption and marketing, contextual inquiry and consumer experience, creating an innovation mindset REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
|
  ![]() |