|
International Program | |||||||||||||
MM- ENG | |||||||||||||
SECTION | Date | TIME | ROOM | BUILDING | STUDY | SEAT(Total-Taken-Left ) | category | ||||||
01 | Sat | 09:00-12:00 | Room503 | CMMU | C | 32 | 26 | 6 | W | ||||
Instructor: | Asst.Prof.Dr.Boonying Kongarchapatara | ||||||||||||
Final Exam: | |||||||||||||
![]() | |||||||||||||
Thai Program | |||||||||||||
MM- THAI - PARTTIME | |||||||||||||
SECTION | Date | TIME | ROOM | BUILDING | STUDY | SEAT(Total-Taken-Left ) | category | ||||||
88 | Wed | 18:00-21:00 | Room804 | CMMU | C | 12 | 11 | 1 | W | ||||
Instructor: | Asst.Prof.Dr.Boonying Kongarchapatara | ||||||||||||
Final Exam: | |||||||||||||
![]() |
Course Description การตลาดสำหรับการค้าปลีกและกลยุทธ์การขายปลีก การบริหารร้านค้าแบบมีหน้าร้านและไม่มีหน้าร้าน การวิเคราะห์ตลาดการค้าปลีก การวิเคราะห์พฤติกรรมของผู้ซื้อ การบริหารหมวดหมู่สินค้า การจัดแผนผังร้านค้าและการสร้างภาพทัศน์ร้านค้า การวิเคราะห์ผลกำไร ขาดทุนของร้านค้าปลีก การตลาดทางตรง และการขายตรง Retail marketing and retail strategies, management of store and non-store retailing, retail analysis, shopper behavior analysis, category management, managing store layout and store visibility, stores profit and loss analysis, direct marketing, direct Selling REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
|
  ![]() |