|
Thai Program | |||||||||||||
MM- THAI - PARTTIME | |||||||||||||
SECTION | Date | TIME | ROOM | BUILDING | STUDY | SEAT(Total-Taken-Left ) | category | ||||||
01 | Thu | 18:00-21:00 | Room603 | CMMU | C | 32 | 30 | 2 | W | ||||
Instructor: | Aj.Chokchai Na ranong | ||||||||||||
Final Exam: | |||||||||||||
![]() |
Course Description แนวคิดการสร้างตราสินค้า การพัฒนาตราสินค้า การวางตำแหน่งตราสินค้า การสื่อสารผ่านตราสินค้า การสร้างความแตกต่างสำหรับสินค้าและบริการด้วยตราสินค้า การสร้างความเชื่อมโยงของตราสินค้าและภาพลักษณ์ของตราสินค้า กลยุทธ์ที่เกี่ยวข้องกับการสร้างตราสินค้า การสร้างความภักดีและความเที่ยงธรรมต่อตราสินค้า Branding concept, brand development, brand positioning, communications through brand, building product and service differentiations by branding, creating brand relevance and brand image, strategy related to brand, building brand loyalty and brand equity REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
|
  ![]() |