|
Thai Program | |||||||||||||
MM- THAI - PARTTIME | |||||||||||||
SECTION | Date | TIME | ROOM | BUILDING | STUDY | SEAT(Total-Taken-Left ) | category | ||||||
01 | Sat | 09:00-12:00 | Room504 | CMMU | C | 36 | 33 | 3 | W | ||||
Instructor: | Assoc.Prof. Dr.Chanin Yoopetch | ||||||||||||
Final Exam: | |||||||||||||
![]() |
Course Description การบริหารจัดการและเทคนิคการวิเคราะห์เพื่อการออกแบบและบริหารจัดการสินค้าบริการใหม่ๆ การวิเคราะห์ตลาด การพัฒนาแนวคิดและรูปแบบในการเข้าสู่ตลาด การปรับแนวคิดและรูปแบบตามความต้องการของลูกค้า การเลือกแนวคิดเกี่ยวกับผลิตภัณฑ์และรูปแบบธุรกิจ และการพัฒนาส่วนประสมทางการตลาดสำหรับสินค้าบริการหรือรูปแบบธุรกิจใหม่ๆ วิธีการทดสอบตลาดและวิธีการบริหารวงจรผลิตภัณฑ์ Essential management and analytical techniques in designing and managing new products and services; entry market analysis, concept and platform development for entering to the market; concept and platform adjustment to customer need and desire; product and platform selecting; marketing mix development for new product, concept and platform testing, and life cycle management REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
|
  ![]() |