MGMG530Marketing Research
การวิจัยการตลาด
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 2 / 2023 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Tue18:00-21:00Room903CMMUC21201W  
Instructor: Assoc.Prof. Dr.Chanin Yoopetch
Final Exam:
Course Description
การรู้เห็นกำหนดปัญหาทางการตลาด แนวคิดการวิจัยการตลาด กระบวนการวิจัย ระเบียบวิธีการและการประยุกต์ผลการวิจัยเชิงกลยุทธ์ การออกแบบการวิจัย ทั้งการวิจัยเชิงคุณภาพและการวิจัยเชิงปริมาณ การออกแบบเครื่องมือในการเก็บข้อมูล และการวิเคราะห์ข้อมูลเพื่อช่วยในการตัดสินใจทางการตลาด

Marketing problem recognition and identification, marketing research concepts, processes, and techniques, their strategic applications, research design, qualitative and quantitative data collection instruments, methods used for analyzing research data to make marketing decisions

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A