|
Thai Program | |||||||||||||
MM- THAI - PARTTIME | |||||||||||||
SECTION | Date | TIME | ROOM | BUILDING | STUDY | SEAT(Total-Taken-Left ) | category | ||||||
01 | Tue | 18:00-21:00 | Room903 | CMMU | C | 21 | 20 | 1 | W | ||||
Instructor: | Assoc.Prof. Dr.Chanin Yoopetch | ||||||||||||
Final Exam: | |||||||||||||
![]() |
Course Description การรู้เห็นกำหนดปัญหาทางการตลาด แนวคิดการวิจัยการตลาด กระบวนการวิจัย ระเบียบวิธีการและการประยุกต์ผลการวิจัยเชิงกลยุทธ์ การออกแบบการวิจัย ทั้งการวิจัยเชิงคุณภาพและการวิจัยเชิงปริมาณ การออกแบบเครื่องมือในการเก็บข้อมูล และการวิเคราะห์ข้อมูลเพื่อช่วยในการตัดสินใจทางการตลาด Marketing problem recognition and identification, marketing research concepts, processes, and techniques, their strategic applications, research design, qualitative and quantitative data collection instruments, methods used for analyzing research data to make marketing decisions REMARK STUDY C = Lec L = Lab R = Con S = Self T = Tut category B = Basic E = Elective in MM F = Free elective M = General in MM W = Major course X = N/A |
|
  ![]() |