MGMG728Digital Marketing and Analytics
การวิเคราะห์และการตลาดดิจิทัล
BELONG TOFaculty of Management,
CREDIT3 (3-0-6)
COURSE STATUS:OPEN  OTHER INFORMATION
SELECT Academic Year (A.D.): 1 / 2022 

 Thai Program
MM- THAI - PARTTIME
SECTIONDateTIMEROOMBUILDINGSTUDYSEAT(Total-Taken-Left )category  
  01 Sat09:00-12:00N/AN/AC27270W  
Instructor: Aj.Maneenuch Kongarchapatara
Final Exam:
  99 Thu18:00-21:00N/AN/AC21210W  
Instructor: Aj.Maneenuch Kongarchapatara
Asst.Prof.Dr.Boonying Kongarchapatara
Final Exam:
Course Description
แนวโน้มและความสำคัญของการตลาดดิจิทัล วางแผนการบริหารจัดการและการลงมือปฏิบัติให้กิจกรรมการตลาดดิจิทัลประสบความสำเร็จ ทั้งการสร้างแบรนด์ การสร้างยอดขายโดยใช้เทคนิคการตลาดดิจิทัลรูปแบบต่างอาทิ เครื่องมือการตลาดด้านการค้นหาข้อมูล การโฆษณาออนไลน์ การตลาดผ่านจดหมายอิเล็คทรอนิคส์และสื่อสังคมออนไลน์และมือถือ การวิเคราะห์ข้อมูลประสิทธิภาพการใช้เครื่องมือการตลาดดิจิทัล

Trend and importance of digital marketing. Plan, manage and execute successful digital marketing campaigns, build brand and generate sales using digital techniques , search marketing, online display advertising, email marketing, online social media and mobile. Conduct digital marketing analytics to evaluate the digital tool performance

REMARK
STUDY  C = Lec  L = Lab  R = Con  S = Self  T = Tut
category  B = Basic  E = Elective in MM  F = Free elective  M = General in MM  W = Major course  X = N/A